onsdag 13 maj 2009

Fullt ös!

Nu ni.. Nu har jag visst kommit igång och tränat igen.. Åtminstone för den här veckan. I måndags var jag på Friskis & Svettis med H & L och idag har jag och L varit där igen för att gymma. Sedan är planen att jag ska dit med H på söndag och förhoppningsvis förljer även männen med oss!!

Det är så skööönt när man får bruka kroppen lite. Det är ju först nu när ex-jobbet börjar bli klart man har tid med sån lyx!

Jag har även i dagarna haft turen att få hela 3 (!) flickor att ställa upp som moralisk support och vara tärnor till bröllopet! Känns hur bra som helst. Love you girls :)
Det börjar arta sig. Vi tar ett litet bröllopssteg i taget här hemma.. Än så länge är det inte så mycket som är klart, men jag berättar sålklart om nästa steg när det kommer.


En opublicerad mysbild som avslutning =)

Inga kommentarer: