fredag 11 september 2009

Lite text...

.. och inte bara bilder för en gångs skull..

Jag skulle kunna sammanfatta med att jag trivs väldigt bra med mitt liv just nu. Visst, det finns alltid saker att oroa sig över eller att fundera på, men just nu känns det mycket bättre än på väldigt länge. Jag har en man (snart) som jag älskar och som älskar mig (tur va?) och jag har två fina hundar som gillar att mysa lika mycket som jag (det börjar faktiskt gälla även Ajax, kan det har o göra med att han börjat på dagis?), jag har ett hus där jag trivs, jag har fina vänner och familj som håller mig uppdaterad trots att jag befinner mig alltför långt ifrån dem. Tänk vad en signal eller ett sms kan betyda :) Jag har ett jobb som jag stormtrivs med, jag har kollegor som är underbara, jag har fina elever som utmanar mig och som får mig att känna mig som en bra lärare, jag har roligt på mina lektioner. Jag har fått lite perspektiv på framtiden, jag har just börjat bli frisk och känner mig peppad på att börja träna igen. Jag har fått tillbaka lusten att förbereda bröllopet, jag känner mig nöjd med det jag äter, vilket i sin tur börjar ge resultat i hur jag känner för mitt utseende. Jag mår bra helt enkelt.

Visst är det fint när man känner så?

Detta betyder givetvis inte att jag inte längtar efter något. Det jag längtar mest efter är att träffa mina småsyskon. Det blir inte så ofta, men jag älskar er, det vet ni nog, och ni är alltid välkomna hit! Sedan längtar jag jättemycket till den 25 sept då jag får se några av mina älskade vänner igen. Det ska bli sååå roligt! För att inte tala om hur jag längtar till den 27/3 2010 :)

Det är så roligt att ha saker att längta efter.

Nu är helgen här, och den har jag längtat efter! Solen skiner och älsklingen kommer snart hem.

Inga kommentarer: