måndag 13 april 2009

Leta!

Dåså.. Här kommer lite utlovade bilder!!

De är såklart i fel ordning, för jag lär mig aldrig och orkar inte flytta runt på alla...

Här är i alla fall lite bilder på vad vi har haft för oss den senaste veckan :)

Resultatet av lite letande i skogen för vovvarna! Glad Påsk :)

Ajax gillade sitt påskägg!


Picachu ÄLSKAR solen!


Man kan sitta i ägget också...


Här har jag hållit hus på dagarna. Rensat ogräs och fixat med trädgården.. Större än så är den inte, men det är precis lagom tycker jag!


Vi hittade snygga utemöbler som raskt sattes upp! Underbar altan!!


Bara några meter utanför dörren har vi naturen. (Det är en liten bäck i bakgrunden som inte syns, men det är mysigt)


Ute på promenad..


Mycket öppna ytor att springa på i Rävekärr :)


Här ser man vår länga till vänster.


Å så har ju mannen fyllt år. Många år. Hur många lämnar vi till er fantasi om ni inte redan vet ;)


Han ville ha paketen för sig själv. Ger Pickan onda ögat..


Ja må han leva, ja må han leva... Ser mysig ut!


Till sist ville jag visa en liten video på gosegrisarna där de gör en sak som de verkligen älskar! Jag har satt dem i köket och sagt "stanna" sedan går jag och gömmer godis överallt i lägenheten, går tillbaka och säger "leta" och sedan är det bråttom må ni tro :)

Inga kommentarer: