måndag 20 april 2009

Mååndag

Ny vecka igen.. Och läsarna här på bloggen sviker ser jag.. Inte så konstigt kanske då uppdateringen varit bristfällig en längre tid. Jag får väl ta bakslaget sålänge jag själv har så himla mycket att göra. Den här helgen har jag varit ensam med vovvarna. Ajax har varit dålig i magen och jag har jobbat non stop med ex-jobbet. Därför är det skönt att kunna ta måndagen till hemarbete, lite skrivande och så packa ett par lådor hade jag tänkt. Imorgon kommer det en ny laddning med enkäter som ska in i databasen = tråkjobb, men sen ska det vara gjort och då är det roligaste kvar! Stressigt nu, men jag ser fram emot framläggningen...

Skönt att ha mannen hemma igen tycker både jag och vovvarna. Nu känner jag att pollenallergin börjar sätta igång på riktigt också.. Dags att leta rätt på pillerna... Nåväl. Bäst att jag tar mig för och gör nåt nu så att jag inte slösar bort tid idag!

1 kommentar:

Preppy sa...

Oh, när du inte har något annat att göra så kan du ta tag i den "utmaningen" du har att hämta på vår blogg. Töntigt att kalla det utmaning men rätt roligt att göra ändå. Du får kolla helt enkelt :)
Kram kram