tisdag 28 april 2009

Mycket på listan

Jag har blivit lite asocial på sista tiden, det kan jag medge, men i helgen var det kalas i alla fall! I E-tuna med M&B på J's 25-årsfest. Först var det ett stopp på Vingåkers outlet också. Där kunde man ju bränna pengar om vi säger så. Bästa fyndet var nog ett par jeans från Tiger för 100 kr. Lite lagom sådär. Bästa köpet var helt klart min nya fina trenchcoat som jag invigde i morse då det duggregnade lite! Gotta love it.

Imorgon är det ex-jobb heela dan. Ska bli skönt att få sätta sig ner och ta fram lite resultat nu äntligen!! Och i övrigt har jag 40 nationella prov i 3 delar som ska rättas.. Pust. Så förlåt mig för att jag är lite busy.. Måste delegera och prioritera. Just nu prioriterar jag sådant som ger kunskap och pengar. Sorry :)

Inga kommentarer: