måndag 1 juni 2009

1a juni

Nu tänkte jag försöka den här månaden på ett bra sätt :)

Idag har det varit mycket på schemat, men den viktigaste punkten var ändå systers framläggning på LiU där jag skulle närvara. Allt gick finemang och de fick mycket beröm. Jag tyckte också att det var bra ;) Därefter blev vi bjudna på lunch på Storan och livet var härligt. Solen sken.../stekte och så fick jag ett trevligt telefonsamtal. En glass senare åkte vi till Norrpan där skor byttes och stan gjordes i jakt på födelsedagspresent åt ovan nämnda syster.

Nu börjar jag känna mig lite sjuk och det är illavarslande, men det är nog lätt hänt när man bor i en kappsäck och aldrig hinner med lugn och ro... Imorgon jobbas det och på onsdag är det framläggning och opponering för min del. Därefter jobb igen och sedan syster nr2 som tar studenten. Full rulle med andra ord, inte läge för sjukdom!

Tiden går så fort. Har jag nämnt att jag numera bor i Mölndal? Underbart.. på pappret i alla fall! Jag befinner mig ju i Norrpan sålänge jag jobbar kvar här. Ett par veckor till, sen får jag också bo in mig i vårt fina hus! Längtar till sommarlovet nu. Helt sjukt mycket.

Inga kommentarer: