torsdag 11 juni 2009

Woupidoh.. jag vill ju va som duuu...

på bra humör idag... berättar varför på måndag ;)

Idag har jag ägnat 8 timmars effektivt arbete åt att städa och sortera mitt skrivbord och det som låg på det. Sjuttielva skyhöga högar har nu blivit sex hyfsat välsorterade pärmar! Puh. Jag skulle inte vilja vara nån skrivbordssnubbe. Klarar inte att sitta instängd på kontoret en hel dag. Tur att man har undervisning i vanliga fall! Fast... nu är det ju slut med det :/ Sista lektionen i tisdags och skolavslutning imorgon. Hällregn sa Tone nyss.. Crap.

Var ute och sprang Norrköping runt i går. Det var rätt skönt. Lite lagom småregn och bra tempo. Imorgon firar jag och älskling 3 år tillsammans. Vilken tur att jag har bokat en svindyr biljett till Mölndal imorgon kväll då ;) Love you honey!

Höhö.. man får skryta va? Fick veta att jag blivit nominerad till skolans snyggaste lärare av 3orna på studentmiddagen igår. Nu var jag ju inte där, fast det var nog lika bra det. Vann gjorde jag ju inte, men det kan ju bero på att jag är allmänt okänd bland 3orna då jag inte undervisar någon avgångsklass.. :P Fast.. vill man verkligen vara skolans snyggaste lärare då? Svårt det där. Jag väljer att se det som en komplimang samtidigt som jag är glad att slippa det diplomet på skrivbordet. Win-win alltså :)

I know.. Bilder! Meh.. jag har ju ingen kortläsare här och mobilblogga funkar ju inte.. :( Sorry.. Jag ska försöka skärpa mig så snart jag har en fast boplats igen. Var glad att jag ens uppdaterar :)

xoxo (Det är fett coolt att leka gossip girl har jag hört)

1 kommentar:

Ellan sa...

Tisdag idag, jag är ju nyfiken på bra nyheter ju! :)
Puss