tisdag 20 januari 2009

100 + 60 = 100% ?

Nuså.

Då har jag börjat plugga igen med. Igår hölls introduktionen och jag fick all möjlig onödig info som jag givetvis redan har försett mig med som den flitiga student jag är!

Vi hade också ett möte inför ex-jobbet som ju också ska göras nu i vår, det ledde inte till något konkret mer än en gedigen litteraturlista samt ett antal namn som vi nu försöker följa upp. Hoppas att det kan gå lite smidigt, för det skulle vi verkligen behöva!

Idag har jag varit på jobbet igen. Måste säga att jag trivs väldigt bra och att mina elever kanske inte har högsta betygen på skolan, men helt dumma är de banne mig inte. Tänk om folk var lite mer som mig ;) Ge ungarna en chans att visa vad de kan åtminstone! Det ska nog gå bra dethär. Dock utlovas inga underverk...

Nu har jag läst det som ska läsas inför imorgon och så hoppas vi på ett givande seminarium.

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha! :)
Jaadu, skön inställning "om alla vore lite mer som mig", så ska jag också börja tänka. Du rockar! Pyss vännen, Linn