lördag 24 januari 2009

Var nöjd med allt som livet ger...

...och lönebeskedet :) Hoho.. Den här månaden är ju GULD.

Tur att det finns så mycket att lägga pengarna på då! Skulder, mat, hyra, böcker, hus och bröllop!!

Underbart egentligen. Tänk att folk är villiga att betala mig för att göra det jag gör och tycker är roligt. Visst är det slitigt, men det beror ju på att det är så nytt. Om 10 år så kör jag i gräddfilen :P

Vi har satt ett preliminärt bröllopsdatum nu och jag skulle gärna vilja ha lite respons från den inre kretsen så att säga.. Men alla är välkomna att säga sitt ;) 27e mars 2010 är tanken! Hoppas att vi kan bestämma det snart :)

Den här veckan har blivit lite konstig som ni säkert märker av allt mobilbloggande.. Jag spenderade 2 dagar tillsammans med min syster och vovvarna i Norrpan och det var mycket trevligt om än lite trångt. Älsklingen var involverad i 24h business camp i Stockholm och därför intervjuad i TV och diverse andra medier.. :) Kul tycker jag. Deras idé kommer säkert att presenteras här i bloggen inom kort ;)

Idag har jag pluggat. Massor. Säkert läst 150 sidor och antecknat 13 sidor till det. Men jag måste ju lämna tillbaka boken så det får vara värt det. Sen kom vännen M och vi hade ett långt lärar-snack som kändes väldigt givande med tanke på att vi båda precis har börjat jobba "på riktigt". Hon har dock inga jobbiga kurser kvar att slutföra. Imorgon kommer delar av familjen och sen blir det mer socialt. Skönt med helg alltså! Nästa vecka tar vi på måndag. Ciao.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kikade på nyhetsmorgon när killen din var med och jag tycker deras idé är SUVERÄN! var inne på hemsidan också o tycker de lagt upp det superbra. Får de igång det ordentligt så har de absolut en kund i mig :)

orre sa...

Jag säger till när sidan är helt igång, jag skulle tippa på 2 veckor för att få kontrakt med leverantörer och partners.
Kul att du gillade iden!