måndag 5 januari 2009

Husägare!?

Yes.

De godtog vårt bud och det blev inte ens budgivning!!

Mer info kommer givetvis, men det blir inte förrän allt är påskrivet.

Härliga tider med andra ord. :)

Idag har jag varit på mitt nya jobb. Det kommer att bli tufft, det kan jag säga direkt. Men det känns bra ändå. Jag måste bara lära mig att inte ställa lika höga krav på andra som jag ställer på mig själv. Körde bil dit och hem ensam dessutom. Ännu en rädsla jag överkommit.. delvis åtminstone :)

Sen var det fika med tjejerna på stan och nu är jag så trött så trött och har huvudvärk, och skolan har inte ens börjat än :S

Jag vet att det är dåligt med bilder, men vi ska fixa en dator till mig imorgon och då kan jag börja med sånt igen :P

Hare

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad roligt.
Nu väntar vi med spänning på detaljer och bilder på huset...
ha det

Tjoxen sa...

Men gud så vuxna ni ska bli då :)