lördag 10 januari 2009

Det är mycket nu..

..men det kanske ni redan har förstått..

Jag har jobbar mina tre första dagar på nya jobbet och det känns bra, väldigt bra. Det är ju bara det att det tar enormt lång tid att komma in i rutiner och lära känna både elever och personal. Igår var det ju fest och det var väldigt trevligt, även om jag inte fick chansen att prata med så många som jag hade hoppats på. Jag har i alla fall blivit mycket väl omhändertagen av alla i personalen och det känns som att våren kommer att gå bra. Jag är otroligt glad över att ha fått chansen till erfarenhet såhär den sista terminen av mina studier. Jag har även träffat alla mina elever (utom några få ur en klass) och det känns bra. Vi ska nog kunna samarbeta får vi hoppas :)

Idag blev det lååång sovmorgon med vovvegos. Helt i min smak. Älsklingen är en klippa här hemma medan jag jobbar. Jag skulle aldrig klara mig utan dig baby. Igår kom han till och med och hämtade mig för att jag trodde att jag skulle missa tåget! Det värsta är att jag hade hunnit om jag hade sprungit. Men med 2 min marginal mellan buss och tåg så vågade jag inte chansa och behöva vänta en timme på nästa. Det var ju redan väldigt sent på kvällen. Han är en ängel den där killen serni. :)

Vi har varit ute och gått nu jag och vovvarna oså ska jag väl äta lite och de ska sova... Ikväll blir det ett kärt återseende och sen imorgon hoppas jag att jag och älsklingen kan få lite egentid. Förstår ni hur skönt det är att vara ledig på helgerna?!

Inga kommentarer: