måndag 16 mars 2009

En ny vecka

Den här helgen har varit stormig. Skönt att få vila lite i alla fall. Kroppen sa verkligen ifrån i fredags. Det blev bara för mycket. I lördags mådde jag pyton först, men lyckades kliva upp och fira vännen som fyller 25. Det blev middag på Ghingis och helt perfekt enligt mig. Schlagern brydde jag mig faktiskt inte så mycket om. Älsklingen satt ju hemma som klistrad framför TVn ändå om jag hade velat ha en lägesrapport :P

Kanske inte rätt låt som vann enligt mig. Jag gillade Sarah Dawn Finer bäst, men det var väl OK.

Igår tog jag det ganska lugnt, städade och försökte bli kvitt förkyldningen. Sedan bar det iväg till Ljungsbro och A&A som just flyttat in i sitt nybyggda och omåttligt fräscha hus! Vuxet! (Känns konstigt att vi också har ett hus.. nåja, ett radhus i alla fall) Och sedan fick vi utsökt middag hemma hos vännerna M&B. En otroligt lyckad kväll alltså.

Ikväll har det varit kursavslutning för älskling och Ajax. Han skötte sig finfint och t om Picachu fick vara med. Han var jätteduktig och skällade nästan ingenting på de andra hundarna!
Studiedag på jobbet idag med. Känns ganska konstigt när det inte är några elever på skolan, men det blir ju tillfälle att lära känna kollegorna bättre!
Dags att knyta sig nu tror jag :)

Inga kommentarer: