måndag 9 mars 2009

Tillbaka i vardagen

Ja så var det måndag igen.

Den här helgen gick väldigt snabbt... men det är väl snart helg igen känns det som :)
I lördags hade vi middag här hemma. J&G, H&C och K&R var här och intog diverse föda. Jag är faktiskt väldigt nöjd med maten. Förstagångsrecept alltihop, men det blev riktigt lyckat. Dock kom vi inte ifatt med disken förrän sent igår kväll. Tack älskling!

Jag har även tvättat hela tvättkorgen och så var vi i Kolmården på 2-årskalas igår. Mannen fick dessutom vara med på ett äventyr igår, men det får han faktiskt berätta om själv tycker jag!

Idag har jag först varit på jobbet och sedan var det bara att åka till uni för ett seminarium på em. Intog lunch på zenit. Mumsigt kycklingmacka blev det. Sedan träffade jag söta fröken L (som har bloggat dåligt på sistone) för ett litet samtal kring exjobbet. Det känns mycket bättre nu och vi kommer nog att ro det hela iland trots att vi är väldigt upptagna med diverse andra saker just nu :)

Nu har jag ätit och har ont i magen igen :( Kan inte komma på vad det är.. Jag måste vara allergisk mot något, men det är hopplöst att komma på vad. Idag åt jag ris-panerad fisk (alltså glutenfritt) och kokta grönsaker + hemlagad remouladsås. Gaah.. jag som började misstänka en gluten light-variant eller nåt.. men jag reagerade inte på lunchmackan.. Suck.

Inga kommentarer: