fredag 6 mars 2009

Snaaark...

.. det är nästan så att jag skriver detta i sömnen. Den här veckan har varit ganska tuff och så moffade jag i mig massor med godis för några timmar sedan. Let's dance var en pina att titta på för ögonen åkte igen hela tiden. Nu måste jag vänta på torktumlaren och sedan blir det full fart ner i sängen.

Här kommer ett par bilder som jag utlovat.


Detta är Orsa kyrka. En av de 3 kyrkor vi var och tittade på. Helt klart en kandidat, men lite stor för vår smak..

Helst av allt är det här vi vill gifta oss. I Oxbergs kapell. Vi får se hur det blir, men visst ser det mysigt ut? Otroligt charmigt och vi föll pladask båda två. Hoppas att den är ledig.. :)


Här ser ni "gäststugorna" som ligger på gården till herrgården vi har bokat för bröllopsfesten.


Utsikt över Orsasjön från herrgården.


The place to be... Bäcka herrgård i Orsa. Mycket mysigt. Och. Bokat! Känns helt sjukt bra.. och lite overkligt. Men mycket mysigt. Nu.. sooooova.

Inga kommentarer: