onsdag 4 mars 2009

Tillbaka i vardagen

Jag fick en liten pik om att det var länge sen jag uppdaterade idag.. Det stämmer. Dagarna har bara passerat och det känns inte som att det är torsdag imorgon. Jag har mest jobbat på... Igår packade jag faktiskt ett par flyttkartonger, och skickat iväg ett helt gäng med ansökningar för sommarjobb. Inte så konstigt att tiden går fort.

Min älskling har gjort något mysigt idag. Han har prel. bokat ett ställe där vi vill ha vår bröllopsfest! Känns jättespännande och roligt. Vi har lite bilder, men de är någon annan stans just nu. 27 mars 2010 är det som gäller i alla fall. Vi kollade ju även på lite kyrkor i lördags och om vi får som vi vill så kommer det att bli hur mysigt som helst tror jag. Nu ska vi bara jobba lite också. Det kostar att gifta sig var det någon som sa :)

Just nu sitter jag och kollar på Grey's Anatomy. I love it! Vi har även fått klartecken från "min" skola om en ny ide för ex-jobbet. Vi orkade inte hålla på att strula så nu har vi en helt ny inriktning och vi har bara fått positiv respons so far.. Vi får hoppas på att det blir bra det här!

Nu är det bara två dagar kvar till helg. Helt sjukt. och skönt!

Inga kommentarer: