söndag 22 mars 2009

Slut

Nu, mina vänner har jag gjort min sista praktikdag. EVER. nu får man jobba på riktigt. Synd att jag har fuskat med det sedan januari då ;) Min praktik har därför inte varit något annorlunda från mitt vanliga jobb med undantaget att jag inte får lön för praktik. Dock har jag ju vikkat så mycket att det kommer att synas på lönebeskedet på onsdag i alla fall :)

Det som blir skillnaden är att det är dags att återgå till 3 dagar/vecka på jobbet istället för 5. Resten av tiden ska ju spenderas på ex-jobbet. Imorgon kl 8 har vi möte med skolledningen av just den anledningen. Exakt vad som ska göras kommer jag inte att skriva om här, men det är bara att fråga om man är nyfiken!

Den här helgen har varit väldigt trevlig. Mycket gjort och även en del vila. Synd att det är en hel vecka kvar tills nästa. Nästa måndag får vi nycklarna till huset! Yey. Känns väldigt konstigt och spännande. Samma dag ska vi till banken och bli ett par miljoner fattigare också. Sjukt spännande....... Jag undrar om jag kommer ihåg rätt. Har ju bara sett vårt hus en gång under ca 30 min den 5e januari.. Helt galet!

Just den här synen känns ju rätt lockande just nu..... Längtar!

Inga kommentarer: