söndag 8 februari 2009

Disney on Ice

En saga...

Ja, igår var jag och lilla lillasyster i Cloetta Center för att titta på Disney on Ice. Hon hade fått det i julklapp av mig och syrran som hon även ska gå på bio med! Vi började med att inhandla lokalens största popcorn och läsk och sedan började kalaset. Det var väldigt fint och proffsigt gjort måste jag säga. Dock blev säkert många lite irriterade över de höga priserna på det som såldes utanför, men nu är det ju så att alla i hela föreställningen turnerar över hela världen, även popcornförsäljarna! Heelt otroligt. Alltså snackade de bara engelska också.. Men det funkar ju rätt bra i Sverige. I pausen köpte jag en slush-puppie för 65(!):- till lilltjejen (som inte är så himla liten, men ändå yngst av 6) och hon sörplade på :)








Andra delen handlade om askungen och var faktiskt väldigt bra tycker jag. Massor av prinsessor och glitter helt enkelt. Vi var nog nöjda båda två. När vi kom hem hade mannen gjort tacopaj! och det är ju inte fy skam direkt. Idag har vi chillat och sen varit på K-rauta för att få lite inspiration till vårt kommande projekt - badrumsrenovering.

Well well. Nu är helgen snart slut, men om bara en vecka är det sportlov från jobbet. Ska bli väldans skönt det.

1 kommentar:

Sandra sa...

Hihi liite avis blir jag ju! ;)