fredag 6 februari 2009

It's friday, I'm in love!

Oh vad skönt det ska bli med lite helg! Jag har inte sovit mycket den gångna veckan och känner mig förhållandevis pigg sålänge jag inte sitter still. Somnade säkert 100 gånger på bussen och tåget på hemvägen.

Imorgon kommer min minsta syster hit och då ska vi gå på Disney on Ice. Det ska bli jättemysigt och jag ska försöka komma ihåg att ta med kameran!

För övrigt vill jag hinna med lite läsning i helgen, nästa vecka blir ju om möjligt ännu tuffare då jag dels ska ha mina vanliga engelsklektioner, vikariera i franska samt ha kurs på universitetet igen. Men det är ju inte förrän på måndag! Nu äre helg!

Snö och slask och elände, men man behöver ju inte gå ut mer än nödvändigt. Tänk på den gamla goda tiden då man kunde vara inne två dar i sträck.... Det är nog inte så hälsosamt om man tänker efter. Nu måste man gå ut 4 ggr om dagen vad som än händer. Kanske är lika bra :)

Näpp, nu ska man väl ta och pigga upp sig lite för umgänge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Puh! Blir matt bara av att läsa om din vecka ;)
Puss, Linn