tisdag 24 februari 2009

Grattis Victoria & Daniel

WOW!

Efter att ha läst detta inlägg var jag ju tvungen att kolla på videon också!

http://www.youtube.com/watch?v=z7fMsvsZe_c

Trodde inte att det var sant först, men det verkar som om det är på riktigt :)
ÄNTLIGEN. Vad länge de har fått vänta. Vad nervös han var, Daniel. Vad glad och lycklig hon ser ut, Victoria. Jag bara myser när jag ser dem, tänk att behöva sin pappas och hela riksdagens tillåtelse för att få ens berätta att man är förlovade! Jag gläds med dem!

Vilket bröllopsår det kommer att bli sen! 2010 is the shit! Vi kommer dock att hinna före.. :) Känns så himla härligt, man kan ju inte låta bli att bli bröllopstokig när man får veta att det ska bli kungabröllop också!

Idag är det fettisdag sa de i skolan. Det bjöds på semla i matsalen. Det ni. Bra skola med andra ord :P Fast.. jag gillar ju inte semlor.. Får gå ändå. Nu ska jag äta mat och längta efter mina pojkar!

1 kommentar:

Preppy sa...

Förstår du hur många bröllop det kommer bli det året? Helt galet, jag menar jag förutsätter så klart att vi kommer bli bjudna till Vickan och Daniel.

KRAM!