fredag 13 februari 2009

sportlov

Nuså, nu har mina elever fått gå på sportlov. Så skönt för dem. Och för all del, det känns rätt skönt att slippa åka till jobbet på måndag även om jag har studier att ta tag i!

Nu är det såhär va.. Jag har blivit utmanad av ett flertal personer att göra samma utmaning. Tidigare har jag tackat nej till alla former av utmaningar för att de är just utmaningar och jag orkar inte lägga ner tid på sånt. Så det är ingen idé att utmana torra, tråkiga Jo. Tyvärr.

Imorgon är det alla hjärtans dag. Idag bakade jag en hjärtformad kladdkaka. Jag tog till och med en bild på den, men jag orkar inte ladda upp den för batterierna i kameran är slut.


Insåg precis att jag hade massor med bonuscheckar av olika slag. Som alla går ut i februari :S Det vore ju ganska dumt att inte använda dem tycker jag.. typ 100kr på MQ, 100kr på ICA, 50kr på Coop, 100kr på H&M..... Jaa.. alltså.. Kanske kunde bli en shoppingsväng i dagarna trots allt? Det måste ju inte bli så dyrt då. Vi får se hur vi gör. Ska bli otroligt skönt med helg och lite välbehövlig vila i alla fall!

Inga kommentarer: