måndag 15 september 2008

Hårfärg

För ett tag sen gjorde jag ju håret som jag berättade om här. Sedan dess har jag varit lite missnöjd med färgen på det isatta håret som har bleknat mer och mer och nu till sist sett helt grått ut. Dötrist tycker jag. Men jag är inte den som ringer och klagar.. Jag vet, det är dumt... Men jag orkar inte eller har tid att åka till Nyköping för att fixa det så nu gjorde jag ett försök att färga det här hemma. Jag har inte torkat det än, men det ser faktiskt lovande ut. Hoppas, hoppas. Man vill ju inte att det ska synas skillnad på mitt eget och det isatta håret och det gjorde det inte i början heller. Det var väldigt naturligt, men nu på slutet har det varit skitfult i starkt ljus, även om det inte syns så mycket annars. Men. Ett kort från i helgen fick mig att våga i alla fall. Vore ju skönt om det funkade, blev i så fall mycket billigare än att komma ens halvvägs till Nyköping :) Tack älskling som hjälpte mig.

Inga kommentarer: