tisdag 2 september 2008

Lite amatörfoto

Hoho.. Jag är ju lite rolig av mig. Jag vill kunna fota bra, men har alldeles för dåligt tålamod för att orka lära mig hur man gör. Detta blir ju då resultatet. I en fotografs ögon är de ju värdelösa allihop eller möjligvis skulle någon kunna bli bra om man redigerade en massa. Men det skiter jag i. Det är kul i alla fall och även om det inte är "bra" bilder så är många av dem roliga :)

















Och nej. Det är inte att jag inte fattar vad det är för fel på bilderna. Men jag kan ju inte fixa inställningarna på kameran så att de blir som jag vill ha dem. Så jag får göra det bästa av de inställningarna som fanns. Experimenterade lite med blixt också men jisses vad svårt det var. Mannen är och leker med kompisar så jag kunde ju inte fråga honom heller. Kul att min älskling får komma iväg lite i alla fall tycker jag! Hmm. Det kanske är dags att be honom ta lite porträttbilder igen. Det är mer än ett år sedan och ja, det vore ju kul och se om man kunde utveckla det lite. Här är en bild från förra året.


Nu ska jag krypa upp i soffan igen. Hoppas jag kan springa imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker bilderna är jättefina:)