söndag 14 september 2008

Årets Ullaredshopping

Ja, det var ju DET vi skulle hitta på i helgen jag och tjejorna. Tusen tack mina söta flickor för att det blev av och massor med pussar till min älskade som lät oss ha bilen. Vi övernattade i vännen H's underbart fina stuga vid havet i närheten av Falkenberg och hade en riktig tjejkväll. Vi anlände till Gekås runt kl 11 och åkte därifrån med fullproppad bil kl 15.30. Det var otroligt mycket folk och bilar överallt, men på något vänster gick det bra och kändes roligt hela tiden. Dock hade nog inte våra bättre hälfter uppskattat den delen av resan något vidare. Det finns väl en anledning till att de har slagit upp NetonNet lagershop just där också ;) IDag ahr jag jobbat och känt mig lite sjuk igen. Himla skit. Nu börjar det bli stressigt!! Jaja, ska ta och städa lite nu medan älskling och Ajax är och springer i skogen. Lille P har inte mått så bra i helgen. Vi misstänker att det är någon tand som bråkar eller är på väg upp, men han hade ingen feber i alla fall så jag avvaktar tills imorgon med att ringa vet. Han är mycket piggare idag än igår i alla fall.


Middag!


Utsikten från vardagsrummet i dagsljus


Någon som är lite nervös inför shoppingen :)


På väg in...


Färdighandlade......

Mysiga stugan


Tzatsikitillverkning




Dags att sova snart? ;)


Jaha... Du undrar vad jag köpte på Gekås? :) Jaadu. Det blev en hel del prylar. Men bara saker som är bra att ha. Och så en del godis. Mest nöjd är jag med ett regnställ, gummistövlar och ett par fina skinnhandskar. Sen blev det ju mycket förbrukningsvaror som shampoo och plastpåsar, inslagningspapper mm. Hoppas du har en skön kväll.

Inga kommentarer: