torsdag 11 september 2008

kurskväll

Idag mår jag äntligen lite bättre. Tog ingen ipren till lunch och jag dog inte :) Var lite orolig för bihåleinflammation, men jag tror att vi slipper det som tur är! Två timmar i skolan och sedan plugg hemma. Nu ikväll såg jag att vi fått ett mail av läraren som verkar betyda att jag måste göra om en del av det jag gjorde idag. Problemet är bara att det inte direkt finns tid för det. Arrggh. Hoppas det kan lösa sig ändå. Ikväll var vi på valpkurs för näst sista gången. Ska bli tråkigt att inte ha den att gå till på torsdagarna. Förra gången spårade vi ju i skogen, men denna gången skulle vi leta föremål i en ruta. Typiskt att Picachu inte gillar leksaker när man är utomhus. Det finns mycket annat roligt och han tittade inte ens på den fina strumpan som ledaren höll fram. Hm. Men så är det. Han var duktig på andra saker i alla fall. Fast, ligga det gick inte. Det var ju blött i gräset!! Hihi, han är ju ganska bestämd den lille herrn. De tyckte i alla fall att Ajax borde gå lydnadskursen 1 för att han är så duktig så det var kul att höra. Tror att jag fick ett getingstick eller annat bett med, för halva tummen är svullen och kilade och stacks förut. Går knappt att böja på den. Konstigt. Nu ska jag väl ta det lugnt innan läggdags för imorgon blir det äventyr ;)

Inga kommentarer: