onsdag 13 augusti 2008

Cityloppet

Yep. Nu har jag sprungit min första tävling. Det blidde Cityoppet här i Linköping. 7 km var det även om banan inte var så tuff, men en hel dag på jobbet och för lite käk samt magknip gjorde faktiskt min tid på 39.16 ganska beundransvärd tycker jag. Känns bra med tanke på det stundande lite längre loppet. Mitt mål idag var att ta mig runt under 45 min och det gjorde jag ju verkligen kan man säga. Men nu är jag ju trött som ett ägg också. Mannen är så duktig han. Han har nästan inte tränat alls och sprang ändå på 31.30. Han har varit en hjälte här ikväll och fixat supersen middag och gått ut med hundarna när jag legat i soffan och mått dåligt. Jag älskar dig!

Såg ett hus på Hemnet som låg på Johannas väg... borde ju nästan köpa det bara därför :p

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktiga ni är! Jag blir jätteimponerad av er! :)