söndag 3 augusti 2008

Dark Knight

Jag tycker det är dags för en liten uppdatering. Vad tycker ni? Igår var jag och såg på bio tillsammans med mannen och H & C. Vi såg The Dark Knight. Shit vilken bra film. Jag har bara ryckt på axlarna när andra sagt så, men ja, man blev inte besviken direkt. Och jokern. Ja, han förtjänar en Oscar för den där prestationen. Synd bara att han är död. Men det är väl så, man blir som störst först efter sin död? Det var spännande hela tiden och trots att jag var dödstrött så lyckades jag hålla mig vaken i en supervarm biosalong i 2,5 timme. Jag är inte mycket för action i vanliga fall, men jag måste säga att jokern gör det hela så roligt och manuset är verkligen genomtänkt. Den måste ses helt enkelt.


Syrran och mamma hade varit och sett Mamma Mia, och den hade jag gärna sett också, fast det kanske inte spelar lika stor roll om det är på bio eller hemma i soffan. Längtar även tills Sex and the City kommer på dvd för då ska jag ju ha den förstås.. Idag har jag jobbat igen. Usch för söndagar. Tre ynka timmar känns som en hel dag när det inte händer ett skit. Jag har ju sagt till er att komma och handla på söndagar så att jag har något att göra! :) Bäst jag joinar mina pojkar i soffan..

Inga kommentarer: