lördag 30 augusti 2008

shoppingdag!

Vad trevligt det är med lediga lördagar har jag kommit fram till. Jasså, alla andra är alltid lediga på lördagar?? Hmm. det där måste jag fundera mer på, börjar lessna på att jobba helg. Det är knappt värt pengarna ju. Fast.. jobbar man så hinner man inte spendera pengarna kanske du säger då. Men.. åh. Då ska man ju inte jobba på H&M i alla fall. Då har man ju shoppat mer än vad man skulle om man var ledig :p

Det blev både shopping på stan. 2 par jeans till mannen och 2 toppar, 1 kofta, 1 partylinne som var superfint och en tunika till mig! :) Det blev även lite presenter och fika. Sen blev det IKEA för hela slanten. Vi köpte en hylla att ha i hallen där soffan stod förut. Den har flyttat till mannens kontor. Inte trodde du väl att jag skulle slänga bort min älsklingssoffa?? Men, ja, det blir mycket mer plats och finare såhär. Eller vad tycker du?



Vovvarna är ju också för roliga ibland. Spexar som attan och vill vara med överallt. Idag var vi i skogen och lekte och nosade runt. Det var superroligt att se dem skutta runt och leta godis som vi gömde i mossan.

Lille P äter stek :)

Igår sprang jag igen efter att ha vilat en vecka. Det gick hur bra som helst! Kul!! Men idag mådde jag inte bra igen så jag vet inte hur det ska gå med den här träningen egentligen :( Här är i alla fall min snygga outfit som jag shoppade på Intersport sist. Man springer garanterat fortare med snygga kläder ;)


Igår hade vi även fint besök av M och B som vi ska åka till Lekvattnet med nästa helg. Jag hade gjort en oxstek i ugnen och det blev en riktig "söndagsmiddag" och sen spelade vi Sybarit, som jag tror att jag har skrivit om förut. Det är i alla fall ett roligt sällskapsspel med svåra frågor :)

Idag får jag tacopaj som min söta älskling har lagat. Mums!

1 kommentar:

Anonym sa...

fint med hyllan där istället ju. jag har skaffat en egen blog nu ju. www.omalltoalla.blogspot.com
har inte kommit så långt än med det går framåt. :D:D kram ha det bra