måndag 4 augusti 2008

Regn, regn...

Vad gör ni i regnet då?
Detta är vad våra hundar underhåller oss med! :)



Idag har jag äntligen fått med mannen ut på springtur. Det var segt idag så vi sprang upp till spåret, ca 2 km och så 3,5 km där och sen hem. Det får väl vara ok, men jag vet ju att vi båda måste börja träna ordentligt nu. Jag har hållit på i en vecka nu och känner massor i benen. Det värker och ömmar hela dagarna, men det beror väl på att man står och går hela dagarna på jobbet istället för att vila efter träningspassen. Vi får väl hoppas att det inte regnar lika mycket imorgon för mina nya springskor är inte vattentäta, men väldigt sköna. Jag hatar dock att bli blöt om fötterna. Överallt annars går bra, men fötterna är bara obehagligt!

Lyckades somna nyss i soffan också när mannen var och hjälpte C med en säng som skulle flyttas in i deras nya lägenhet. Men tapphuset var för trångt så de fick ta den genom balkongen på 3e våningen.. Haha! Skönt att det gick i alla fall då. Ja, jag somnade som sagt till "Extreme Home Makeover" mitt favvoprogram, men det gick helt enkelt inte att hålla ögonen öppna. Så ja, jag är rätt trött efter fyra dagars jobb nu, men imorgon är jag ledig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sötnosarna :) Skulle vara kul att ses snart igen och busa lite med dem. Jag är ledig imorn, men då kanske ni är upptagna?