torsdag 28 augusti 2008

No more piraya


Tjohoo. Nu har han äntligen blivit av med pirayalooken :) Lillen skötte sig så bra så. Han har varit extremt trött hela dagen och fick ligga med mig i sängen när jag pluggade. Han har slickat sig massor och undrar nog vad som har hänt i munnen. Därför fick han inte följa med på valpkursen ikväll, men till nästa gång är han nog fit for fight! Ajax var ju med och han skötte sig förträffligt. Bäst av alla och ledarna gav oss lite tips för framtiden. Husse är stolt :) Nu busar dom som vanligt igen!





Fick ett brev från min moster idag med. Hon hade varit snäll och klippt ur vimmerbytidningen då jag var med där i somras. Jag fick själv aldrig veta när det skulle publiceras, men det var ju kul att läsa det även om det blev lite sent. Lille P fick ju också vara med på ett hörn :)