onsdag 27 augusti 2008

gääsp

Jaa ni. Det finns inte så mycket roligt att skriva om nu när man har börjat plugga igen märker jag. Dagarna flyter förbi utan att man orkar bry sig så mycket och bara längtar till helgerna. Som ni kanske märker är jag ganska trött på att plugga nu. Men jag tycker att man får känna så när man börjar sitt femte år på universitetet. Idag har jag gått 10.30-17 och det gick bra, motivationen finns där än så länge och en kurs verkar riktigt lovande. Pilatesen igår gav resultat = träningsvärk! Så nu får jag ligga i soffan idag och lyssna på regnet. Lilla Picachu får ingen mat ikväll och inte imorgon heller. Han ska nämligen till veterinären imorgon för att sövas och ta ut alla mjölktänderna. Lite läskigt, men det ska nog gå bra. Jobbigt att jag måste vara i skolan då bara :( Vi får lita på husse ;)

Inga kommentarer: