tisdag 12 augusti 2008

Näst sista jobbdagen

var det idag... Känns väldigt skönt ska ni veta. Det börjar ju faktiskt gå mot hösten nu och då är det plugg som gäller. I söndags kom mannens bror med familj och hälsade på en snabbis, det var väldigt trevligt och C som stannade kvar efter festen var med och åt bakispizza. De små barnen är ju för söta, men nej, vi är inte sugna på barn. Inte ett dugg faktiskt. Vi har ju våra små bebisar vovvarna och det räcker gott och väl en lång tid framöver! Vovvarna ja, de sover väl nu men de rusade fram och tillbaka här förut så man höll på att bli tokig på dem. Blir väl en del överskottsenergi när det ösregnar ute. Igen! Igår var jag och köpte en present till kusinen som gifter sig om knappt två veckor. Tiden går så himla fort! Det är massor som ska hinnas med innan bröllopet och ändå så lite tid kvar. Antar att det blir massor att göra i skolan med i början innan man kommit in i det också. Imorgon jobbar jag iaf 11-18 och sen är det sommarlov! .. hehe typ. Jag börjar nästan bli nervös inför helgens utställningar! Vad jobbigt. L funkar inte varje gång på tangentbordet så när jag skriver måste jag sitta och fya i ala l som jag missar... grr... ku om man glömmer det när man skriver en uppsats eer nåt!

Inga kommentarer: