måndag 13 oktober 2008

Det blir visst inga julklappar iår.

Vi fick en räkning idag. Från Tekniska Verken. El. Vår elräkning brukar vara på ca 800kr/kvartalet. Den här var på 5600kr. Hur?

Jag har inte ens tagit in det än. Vi får ringa och fråga hur det är möjligt. Så mycket kan det inte vara möjligt att det ska skilja även om man har betalat lite för lite innan. Hur ska vi kunna betala denna nu då? det får bli julklappslösa familjen iår då.. Suck.

Något roligare är att jag hämtade ut ett brev på posten idag som innehöll en jacka som jag har fått av min älskling. Det står "TjejKlassikern" på den :) Kanske är dags att beställa diplomet nu då.. Om jag har råd... Vi har också fått nummerlappar till en inofficiell utställning i Nyköping på söndag! Ska bli kul att se om Picachu sköter sig bättre den här gången. Han är ju stor kille nu och får gå i juniorklass..!

Dagen har annars mest bestått av plugg och vovve, precis som alla andra dagar :) Ska ta och läsa en timme till innan jag får koppla av lite. Gjorde väldigt god mat idag i alla fall. Det blev panerad och stekt torskfilé med potatis och mumsig senaps- och chilisås. Hihi, mycket grädde och smör är ju hemlisen såklart. Synd att man inte hinner träna så man slapp lite dåligt samvete.

Inga kommentarer: