lördag 25 oktober 2008

sjuuk

igen! vad är detta?? jag börjar undra om det är nåt fel på mig. jag är ALLTID förkyld numera. mannen sa att man kunde få nedsatt immunförsvar om man är lite småallergisk mot något tex gluten eller laktos. Hmm.. kanske man skulle kolla upp, om det vore gratis vill säga :P

nejmen jag är väldigt trött på detta nu. jag har inte feber, men hostar lite ibland, snorar och har täppt om vartannat och HALSEN! det kliar och kliar och gör ont när jag sväljer. Idag har jag jobbat. Lönelördag. måste jag säga att det var stressigt. vissa av våra kunder kunde behöva en charmkurs också. andra är superbra. konstigt det där med människor.

älskling och jag har gjort ett personlighetstest idag. vi gjorde samma test redan innan vi träffades och det blev precis samma resultat den här gången också. Det är väldigt träffande och man får mycket info som stämmer upp till 99% skulle jag vilja säga. testa o gör det du med! Men. Man måste vara ärlig. Man vill ju veta hur man ÄR och inte hur man VILL VARA. Eller hur?
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp

Man lär sig mycket om varandra och om hur det funkar mellan varandra när man läser den andres resultat.

Jag hoppas att förkyldningen går över snart. jag är så less. stackars Ajax verkar också ha fått sig en släng. Han går och snörvlar och småhostar lite då och då. Härom natten snarkade han tydligen också ;) Sötnos är han iaf. Idag har han och Picachu slaktat Pikachu. Ludd över hela golvet och Pikachu är begravd i papperskorgen. Nu ska jag tycka synd om mig själv lite. Älskling har tagit hand om mig hela kvällen iaf. Tack baby!

Inga kommentarer: