söndag 12 oktober 2008

Mustasch

Jisses. Jag är trött idag.. Igår var vi på en riktigt najs inflyttningsfest hos H & C. Vi har ju sett bostaden tidigare, men den är verkligen som klippt och skuren för dem. Temat för kvällen var ansiktsbehåring. Hm. Ja, det är inte så lätt. Mannen har ju sparat i veckor för detta tillfälle och kunde stoltsera med eget hår som förstärkts av lite mascara. Jag fick lite bråttom och tillverkade en egen av kartong. Mycket fint :P Idag har jag jobbat och de andra har tagit igen sig i soffan. Jag vill också vila, men nu måste jag äta något.. och sen måste jag läsa lite igen. Suck! Lite bilder från igår i alla fall...


Värdinnan med värden i bakgrunden


Hela patrasket :P


Och priset för sötaste paret går till... :)


...dessa två unga män :P


Me & Honey


Lite förvirrat blev det stundtals..

Tusen tack till våra snälla grannar som tog hand om vovvarna så att vi fick roa oss lite. Det betyder jättemycket! Ha en najs kväll.. Jag ska försöka få lite i mig nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vad tusan!
Den sista bilden kunde du inte ha beskurit så att jag slapp vara med? :) Hahahaha. Vad gör jag egentligen, det är jag och Jay Leno som går till samma hak-plastik-kirurg? Puss