onsdag 1 oktober 2008

jag har bara regn hos mig

Här ösregnar dett och jag ska snart till uni. KUL. Det skulle vara så enkelt att skippa detta seminarium, men det är liksom mot mina ideal att göra något sånt utan en väldigt viktig anledning så jag får ta och åka och bli blöt. Älsklingen var just ute med vovvarna och de blev verkligen blöta! Kommer på mig själv med att sitta och dagdrömma om diverse bröllopsanknutna saker när jag ska sitta och plöja böcker. Hmm... Vilken sorts blommor har man i en brudbukett på vintern? Vilket av våra tänkte datum är bäst? Undrar om det finns någon endaste liten chans till snö? Kan man göra egen snö annars? :P ja, ni fattar.. Mysigt, verkligen, men inte alls passande när jag har mycket att göra.

1 kommentar:

Anonym sa...

vita rosor och ngn slags grönt i buketten skulle vara fint