tisdag 7 oktober 2008

low

Usch vad slitigt det har varit de senaste dagarna. Igår föll allt isär och jag orkade inte mer. Tur att man inte har en kille som freakar ur. Det hade nog jag gjort om HAN hade lagt sig ner på hallgolvet och bölat... Hm. Men det är väl sånt killar inte ska göra. Jag är så otroligt tacksam för att han finns i mitt liv. *kikar ner på ringfingret* :)

Vilken tur att tre söta tjejor ville ha med mig ut på bio/skvallerkväll igår då. Så jag var ju tvungen att hoppa in i duschen tillslut! Så fort jag tänker på annat än skola/jobb så mår jag hur bra som helst. Det är ju inte svårt att se var det gått fel. Lite mycket press just nu. Men som kära L sa, det är ju inte så att man måste vara bäst hela tiden. Och nej, verkligen inte. Det är bara det att jag inte tänker så längre. Det går av bara farten. Jag gör ALLTID mitt bästa, det finns ingen annan väg. Och i längden så tar jag väl knäcken på mig själv. Så idag har jag slarvat lite. Får se om jorden går under imorgon.

Idag mår jag bättre och var ute på en 1-timmes joggingtur med min älskade i eftermiddags innan vi intog vår favoriträtt för stunden, panerad fisk med remouladsås och potatisklyftor! Mums. Och det bästa av allt är ju att det blir samma till lunch imorn med :D

Filmen vi såg igår var Patrik 1,5. Jisses. Det var en väldigt bra och gripande film. Alla flickorna skrattade och hade tårar i ögonen. Mycket bra spelat av killen som gör Patrik. Det är dagens tonåring i ett nötskal. Hård och kall på utsidan men mjuk och go på insidan. Man blev ju nästan lite sugen på att adoptera gullungen :P Eller inte. Haha, men ja. Det är ju sånna de får handskas med på högstadiet. Om än i grupp = inte samma sak.

Dåligt med bilder nu.. Kameran är urladdad, men jag ska sätta den på laddning på en gång. Dags att krypa till kojs för en ny dag är på G. Hoppas jag sover bättre i natt. Igår natt somnade jag kanske halv 2 för jag var klarvaken samtidigt som jag var hopplöst trött på något vänster. Mycket funderingar antar jag. Roliga och jobbiga.

Inga kommentarer: