onsdag 29 oktober 2008

Fikakväll

En mysig kväll på espresso house blev det. Tack tjejer, det behövs i vintermörkret! Synd att jag inte hade med mig kameran, då hade ni fått se hur tjusiga vi var också. Ls snygga väska som man blev lite avis på.. men jag får väl ta och spara ihop lite slantar själv nån gång så jag ska väl inte säga nåt. Känner mig väldigt nöjd med mitt senaste fynd i alla fall. En varm och mysig (fusk-)pälsjacka som jag hittade på Cubus av alla ställen! Nån redig päls vågar man väl inte ta på sig.. även om jag gärna skulle vilja ha en.. :) Finns alltid folk som har åsikter till höger och vänster.

Idag har jag pluggat effektivt. Jobbat med min uppsats som inte är lika stor som de jag skrivit tidigare och därför inte innebär någon större ångest för mig = skönt! Den blir nog bra tror jag.. när jag har fått ihop det hela. Har lite träningsvärk från igår med.. Jag gick fram och tillbaka till uni (45 min enkel väg) så det känns i benen... men skönt var det. Man promenerar för lite när man har en hund som inte gillar't. Ajax gillar't men han är så seeeeg. Blir väl bättre när han blir äldre :)

Detta är den första bilden som togs på mig och min älskling. Jag är glad att vi har den för då minns jag hur lycklig jag är att jag har träffat honom. Jag älskar dig baby!

Natti

Inga kommentarer: