torsdag 16 oktober 2008

Gräsänka

Jag har inte haft tid att skriva förrän nu. Det är nämligen så att min älskling har varit i Borås och jobbat två dagar och det är inte alltid så lätt att ha två busiga hundar när man är ensam och när man har sjukt mycket att göra. Tänkte i alla fall bjuda på lite bilder på vad vi har hittat på..

Finn en hund!




Alla fyra små skorna som väntar på att bli använda..


Tjejerna kom hit och vi hade en riktigt trevlig och lättsam kväll där L agerade lektant. Mycket uppskattat kan jag säga. Hundarna sov som stockar efter det. MVG till dig i hundlek! :P

Ajax har saknat sin husse väldigt mycket och tittat ut genom fönstret så ofta han kan för att se om han inte skulle komma hem och busa snart...


Pickan har mest legat och väntat på husse i soffan :P




Såhär ser det ut hos oss när hundarna är understimulerade :)

Idag har jag även varit i skolan på föreläsning samt på infomöte om ex-jobbet som ska göras i vår. Det var ångest från början till slut kan jag säga. Usch. Nu måste man ju skriva det 2 o 2 och fine, om man hade någon man passade bra ihop med och det vore självklart att man skulle skriva om samma sak.. Men nu var vi tre och ingen av oss visste vad vi ville riktigt. De ansvariga verkade riktigt ostrukturerade och det blev bara pannkaka. Som tur var tror jag att det löser sig, ska ha ett litet krismöte på måndag så kanske vi reder ut det hela. Jag tänker inte låta de där kärrningarna placera mig tillsammans med vem som helst! Så himla dålig stil. Otrevliga var dom också.

Nu är älskling hemma och allt är bra igen i alla fall. Imorgon blir det massa plugg.. Igen. Så det kanske är bäst man lägger sig snart!

Inga kommentarer: