söndag 30 november 2008

1:a advent

Inte för att det är någon julstämning här idag heller, men det är i alla fall första advent. Hade inget ljus att tända i staken imorse, men jag tände en hel drös andra ljus istället. Mannen fick titta på sina skidor och jag fick mysa med ljus. Mycket mysigt mao. Sen var det julmarknad i Gla Linköping och det var mysigt, tills det började regna. Jag fick iaf äta min strömmingsburgare. Den är inte fy skam den inte. Sen var det mys och bak hemma hos H & C. Tack för en härlig dag! Efter det köpte vi pizza och nu sitter vi här och är väldigt mätta. Nu måste jag förbereda mig inför imorgon. Vi har seminarium på en bok som jag läste för en månad sedan. Det är ju bra att vara förutseende, men nu har jag nästan glömt den ;) Glad första advent eller nåt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är grymt att vara förutseende. You go tjejen! Pyss