lördag 8 november 2008

Ledig helg

Åh vad skönt det är med lediga helger. Jag kommer verkligen att njuta sen när jag inte jobbar helg längre... Igår fick vi mysigt sällskap av A & A som vi tog en promenad tillsammans med och sedan åt vi sushi från NORI här i närheten. Mycket bra sushi. Till och med älsklingen har lärt sig att tycka om det. Åtminstone laxbitarna :D Jag tycker det är helt underbart gott. Kanske inte varje dag, men det känns lite festligt. Senare på kvällen kollade vi Idol och gick hem till M & B med lite pepparkakor och glögg. Jag älskar umgänge. Det borde vi göra oftare :)

Idag har jag och M shoppat loss i staden. Det blev som vanligt en hel hög saker på H&M. Jag fick inte så mycket lön den här månaden så den gick åt till jackan, men sen hade jag ju lagt undan pengar för att ha till tandläkarkostnader. Nu var det ju så att jag inte hade några hål i tänderna :)) så då tyckte jag att man kunde lägga dom pengarna på roligare saker! Det blev ett par jeans som var mycket välbehövliga. Sen två mysiga tjocktröjor som också saknades i garderoben, 2 bas långärmade t-shirts, en svart halsduk, bh & trosor och en stickad väst.. Den är jag inte helt 100 på än, men vi får se om den stannar. Köpte även lite garn och stickor så nu är det fullt ös med det igen. Kul och mysigt tycker jag! Vovvarna älskar det nya fårskinnet i soffan och de är så himla mysiga båda två. Jag tror de blev lite trötta efter den långa promenaden igår. Nu ska jag fortsätta njuta!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Najs med shopping :) Jag har tappat gaisten vad det verkar med det där shoppandet :/ Butbut. Pyss

IV sa...

Tack så mycket:-)! Hoppas allt är bra med er!