onsdag 19 november 2008

Today...

..I'm tired.

Fast. Idag var det sista dagen det här året som jag gick i skolan 10-17. Alltid något. Ja, man är väl lite bortskämd egentligen, men oftast tycker jag det är skönare att ha mer schemalagt än att sitta hemma och plugga även om jag är bra på det. Det är mer socialt att sitta i skolan och man får lite mer fasta rutiner. Det som har varit jobbigt med de här sena dagarna är att vi haft grammatiken sist. Mellan 15-17 när det är beckmörkt ute är man inte direkt mottaglig. Tyvärr.

Nästa vecka har jag tenta.. Ihh. Det ska väl gå bra får vi hoppas. Det blir den sista salstentan EVER. Om jag klarar den vill säga. Nästa termin är det hemtenta som gäller ju. Och ex-jobb. Spännande tider kan man säga. Jag hittar mysiga radhus varje dag... Vill bara att tiden ska gå liiite fortare så att jag kan bli klar nån gång. Nåväl. Det finns en tid för allt.


Såg att våra vänner kommit hem från västindien nu. Jag är inte alls avis på dem.......... Men inte heller missunsam. För en gångs skull :P Jag vet att det kommer ta lång tid innan vi kan göra en sådan resa, men å andra sidan vet jag att när vi väl gör det så kommer det att bli som man och fru.. :) Fina tankar det. Nu är det sovdags. Tidig skola imorgon!

Inga kommentarer: