lördag 15 november 2008

Jobbhelg

Tjena. Idag har jag jobbat 9-15. Det var grymt segt att kliva upp, men det var helt ok att jobba. När jag kom hem var jag iofs så trött att jag inte orkade göra någonting. Jag somnade en stund medan P och älskling var ute och sprang. Sen lagade jag mat åt pojkarna och nu är det Stjärnor på is. Jag gillar det inte särskilt mycket, men det ska ju va på i alla fall...

Igår hade vi finbesök här i form av grabbarna Z som ni kan läsa om i deras blogg. (länk till vänster). De skulle ta lite kort för att fixa årets julkort. Hoppas att det blev bra för de små vildbasarna ville göra allt annat än att sitta stilla. Söta små pepparkakor var de i alla fall :) På kvällen var de stora grabbarna på After Work och då passade flickorna på att ordna en egen AW. Det fick bli en pizza och Idol hemma hos H och lille P fick följa med till sin stora glädje. Han åkte i en väska i cykelkorgen :) Hur bra som helst. Han är så nyfiken bara så det var lite svårt att förklara för honom att han inte fick hoppa ur. (fast det kunde han inte när han var fastspänd förstås, men han gjorde sitt bästa)

Lite bilder från igår...






Pojkarna tyckte att Ajax korg var lämplig som säng :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Zigges rules!

(Zigges pappa)