tisdag 11 november 2008

regn och huvudvärk

Dagen började ju så bra... Sen efter 4 timmar grammatik fick jag panikont i huvudet och det vägrar gå över trots att jag bara släppte allt plugg och satte mig att sticka istället. Nu har vi varit ute i regnet med vovvarna en halvtimme och Picachu fick panik på det.. Han torkade sig som en tok när vi kom in. Ajax älskar regn. Hm. Inte så lätt alltid när de är så olika, men det är ganska underhållande.


Igår firade vi F som fyllt år. Vi skulle ätit Libanesiskt på Meza, men det visade sig vara väldigt dyrt.. Så vi gick till BarBQ istället. Det var supergott och vi satt och pladdrade en god stund. Jag åt grillplanka och cheescake till efterrätt. Mycket trevligt. Idag hade vi planerat att se en bio med lite flickor och fika.. Det fick jag tyvärr ställa in nu :'( Men man är inget vidare trevlig när man har så ont i huvudet och iprenen inte biter. Ellerhur älskling? :P Nåja, vi ska åka och handla efter maten i alla fall och det är ju ganska roligt, även om jag kommer vara dryg och klaga på mitt huvud.

Inga kommentarer: