måndag 10 november 2008

Måndag igen!

Tänk vad pigg man kan vara en måndag när det regnar bara man fått ha en härlig ledig helg!? I lördags kväll hade vi middag med C & A som var här och vi fixade lite martinis. Det var dock inte min favvis direkt. Usch.. Haha. Men de skulle iväg och se Bond lite senare så det var ju ett självklart tema liksom :P

Igår tog vi sovmorgon och myste med vovvarna. Sen åkte vi till squashhallen och körde 1 h. Hm. behöver jag säga att jag har träningsvärk? Men det var så himla kul. Synd att man inte har nån här jämt som vill spela lite oftare. Det är ju så billigt också och roligt så man knappt märker att man tränar. Men 20 min squash ska tydligen motsvara 1,5 h tennis.. så det lär väl vara nyttig sport :)

Jag har tyvärr inga kort från helgen för jag lyckades fota utan minneskort.. Smart. Jaja. det var väldigt trevligt i alla fall. Igår eftermiddag tog vi en långpromenad med vovvarna till hundrastgården och lekte lite i regnet. En perfekt helg med andra ord.

Nu sitter vi och väntar spänt på att E & E ska få barn vilken timme som helst. Spännande om något! Hoppas att allt går bra nu. Jag har varit i skolen en snabbis i regnet och min fina jacka ser ut som en blöt hund :( Hoppas att den inte blev förstörd. Det regnade inte när vi åkte ju.. Grr. Ska försöka plugga lite nu så att jag får gjort det jag ska för ikväll blir det träff med de underbara flickorna!

Inga kommentarer: