söndag 2 november 2008

Födelsedagsbarn

Grattis till syster V som fyller 13 år idag! och grattis i efterskott till brorsan som fyllde 15 i måndags! Idag har vi varit i V-by för att hälsa på och säga grattis. Härligt att träffa familjen, alla utom syster F var där (hon är ju i USA) plus att farmor och farfar tittade förbi med. Härligt.



Brorsan fick ju såklart en moppe när han fyllde år och det var ju klart att jag skulle testa o sitta på den åtminstone. Jag hade ju en liknande när jag var yngre.. Ska nog leta fram en bild.... (Här kom ju även min snygga jacka med på bilden. Någon provtur blev det inte för mina byxor var alldeles för tajta!)


Sådär ja.. Man ser att digitalkamerorna var sämre på den tiden med ;) Men ja, den var ju inte lika cool som hans förstås, men man blir ju lite nostalgisk.. :) Moppetider.. ja. Då hade man inte så mycket att oroa sig för!

För övrigt har det blivit till att tänka om lite vad gäller bröllopet. Jag vet att det är länge kvar, men jag vägrar att stressa igenom saken för då hade jag sett minsta lilla förändring i planeringen som en stor katastrof. Nu är det inte så och det tror jag att min blivande tackar för ;) Det visade sig att datumet inte passar alla tyvärr. Jag som var så nöjd med det :/ Jaja, det är ju inte datumet som är det viktigaste. Vi ska nog hitta ett nytt som känns lika bra!! Dessutom frågade jag farmor idag angående hennes bröllopsklänning som jag provade på skoj för många år sedan. Den finns inte kvar :( Nehe. Så då får man tänka i andra banor då.. Men det är inte heller hela världen. Jag är bara glad att det är mer än 1 år kvar och inte 4 månader eller nåt. Ska bli så härligt med all planering tycker jag.. som alla andra tjejer :P Nåja, det får man väl faktiskt tycka med. Love you baby!

Inga kommentarer: