torsdag 13 november 2008

Grattis x2

Så kul när det finns saker att fira! Massa grattis till min syster F som tog körkort igår. Stora duktiga tjejen ju :)

Nummer två är inte direkt sämre. E & E fick en liten flicka i morse!! Så himla mysigt. Massa grattis till er och den söta lilla dottern. Ser fram emot ett besök när ni har fått lära känna varandra lite mer.

Idag har jag varit uppe tiiidigt. Älskling jobbade sent innat och jag började skolan tidigt, så det fick bli jag som tog morgonpromenaden. Ajax har verkligen blivit mognare.. Nu går han hur snällt som helst med mig. Förut var han bara dryg och drog hela tiden åt alla håll.

Igår kväll var vi hos H & C för att titta på Bonde och Grey's. Scones fanns det också så kvällen blev fulländad. L var där och det gjorde naturligtvis Picachu helt lyrisk. Han älskar den kvinnan.. Men vem gör inte det?

Nu är farbror P här och leker med mannen. Han ska stanna hela helgen och det blir en riktig killhelg skulle jag tro. Ja, K, jag lovar att han har det bra ;) Har utfodrat med lax och grönsaker.. Ser till att det inte blir för mycket öl på arbetstid osv. Njut av din helg i Danmark :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Naaaaw :)Söt.

Preppy sa...

Halloj,
Skönt att höra att du utfodrade Per. Jag var inte direkt orolig, varken för hundarna el Per men man vet ju aldrig ;)
Alltså seriöst, varför spettar man inte bort den sista delen av Danmark? När inte ens jag förstår vad de säger är det illa haha...
Kram