onsdag 17 december 2008

Finbesök

Idag har vi haft finbesök från staterna. Det var såklart syster som hade hämtat hem sin kille till jul. Mamma och 2 systrar till var också med. Det var kul att äntligen få träffa denna mystiska kille som visade sig vara riktigt trevlig om än väldigt pratsam, men det ska ju amerikaner vara har jag hört ;)

I övrigt har vi haft möte på uni med vår blivande handledare till ex-jobbet och det kändes bra. Nu har vi i alla fall ett ämne och nu ska vi ha jullov, men sen är det bara att kavla upp ärmarna. Känns jättekul faktiskt och jag vet att jag och L blir ett fint team :)

Sen har jag mest gått och varit nervös idag. Imorgon får jag förmodligen veta om jag får jobbet eller ej. Jag försöker att inte hoppas, men det går inte bra... Usch vad besviken jag kommer vara imorgon. Om jag inte skriver så vet ni ju hur det har gått :( Nä.. hoppet är väl det sista som överger en säger de ju. Om jag bara hade fått veta om jag hade ett jobb hos vikariepoolen om det skulle skita sig.. men nej, inte ens det har jag.... Slutpratat om det nu.

Blev besviken på TV4 som sabbade den spännande avslutningen på Bonde söker fru genom att visa trailern för nästa vecka innan avsnittet var slut. Fy skäms! Nåja, de gjorde väl bra val allihop måste jag säga. Dåligt med bilder nu känner jag... Men det är bara för att jag sitter hemma och inte gör nåt kul. Kanske kan bjuda på en gammal....

De är bra knasiga våra vovvar.. Sjukt underbara och sjukt störiga på samma gång :) Idag kom Piccan och la sig på min stickning (som har blivit rätt lång nu) medan jag stickade. Han trodde väl att det var en filt till honom. Och i mattes knä dessutom! Ja.. såklart det var så :P

Inga kommentarer: