tisdag 30 december 2008

Nu är det officiellt

Idag har jag skrivit på papprena för det nya jobbet. Känns kanonbra faktiskt. Även om jag så smått börjar inse att jag börjar nästa vecka... ! Nåväl, det kommer att gå bra. Jag hade även turen att komma fram till CSN ganska snabbt och be om mindre pengar.. moahahha. Känns bra eftersom jag ju har varit tvungen att be om mer pengar två gånger tidigare i samband med mina resor till England och Frankrike som ju ingår i utbildningen.

Annars har vi varit och handlat på ett knökfullt Maxi inför morgondagen, som jag för övrigt hoppas mycket på. Outfiten är inte helt 100% klar ännu, men jag och mannen får väl fundera lite inatt. Kommer förhoppningsvis bli en bra dag. Vi har försökt att förbereda så mycket som möjligt idag för att inte känna oss så stressade imorgon.

Mycket fix och tricks idag med andra ord. Imorgon ska jag försöka hinna med ett inlägg jag velat skriva.. Men vi får se. Annars syns vi på andra sidan året... :)

Inga kommentarer: