onsdag 10 december 2008

Weeii

Såg nyss att jag fått mail. Från skolan i XXX. De vill ha mig. På intervju åtminstone. Tänk om det kunde bli så att jag fick det jobbet.. Håll tummarna för mig på fredag. Får jag det så blir jag hur glad som helst. Det är engelska 40%, hur perfekt som helst. Då kan jag lätt stå ut med att åka en liten bit. Ska väl ändå göra min praktik där liksom. Hoppas massor.

Idag har jag varit hos AK med L och julbakat lite. Det är ena rediga fnittertjejer detdär, hur goa som helst. Ni är bra fina tjejer, men det vet ni väl hoppas jag. Nu ska jag slå in lite julklappar. Det blev ju shoppat det sista igår så jag är hur nöjd som helst! Åhh.. kan jag inte få jobbet?

Tusen tack igen till syster och L för att ni tog hand om våra vovvar. På lördag är det A & As tur. Skönt med så fina vänner som ställer upp. Kanske blir mer härliga hoppas hoppas stunder framöver. Hoppas hoppas nu..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller tummarna :) Det är bara att komma förbi och hämta lite julgodis om du blir sugen, det blev en hel del :)