tisdag 2 december 2008

My December

är en bra låt med Green Day.

Sitter och lyssnar på Spotify. Jag är inget musikfreak. Inte alls. Ibland tycker jag att det är så skönt att inte lyssna på musik, men vissa dagar är det perfekt och när man kör bil är det ju nästan ett måste!

Idag har det varit en ganska slapp dag. Jag trodde att det skulle bli panik med en hemtenta som ska in imorgon, men det visade sig att jag var effektiv igår och därför har jag inte behövt göra så mycket. Ska korrekturläsa en gång till sen får jag ta och skicka in den :)

Titta vad jag fick på posten då! *Sträcker lite på mig*


Det tog ett tag, men nu har jag det här hemma. Beviset :P Ska kanske fixa en ram... De andra dimplomen behöver ju egentligen inte sitta uppe längre nu när jag har detta...


När husse och Ajax är på kontoret myser jag och Piccan här hemma.. Såhär ser han ut större delen av dagarna faktiskt :) Myyys är vad han är. Jag har varit duktig med min nya träning också. Det är nog bara för att det är så kort tid varje dag som gör att man orkar med det. I lördags struntade jag i det i och för sig, men det berodde på att vi hade städat hela dagen och jag kände att det inte behövdes nån pilates för jag var helt mör i hela kroppen ändå :P

Igår var jag på mitt sista litteraturseminarium. Så himla skönt så det finns inte. Jag kommer inte behöva har något sånt på en skönlitterär bok någon mer gång. ever. Det är skönt det. Sen var vi på en framläggning som kära vännen B hade. Nu är han klar. Helt ofattbart. Och jobb har han med. Sen fick vi ju den härliga nyheten att min kära vän M också fått jobb!! Kan det bli bättre än så? Jag är såå glad för deras skull! Igår kväll var vi på ex-öl också och det var trevligt om än lite trångt. Massa grattis en gång till. Jag sökte ett jobb till idag. Det är en deltidstjänst på den skolan jag har haft praktik på förut i Söderköping. Det kunde ju vara lite intressant kanske. Vi får se vad som händer helt enkelt. Spännande tider helt klart, men det är ju sjukt frustrerande att inte veta vad som ska hände heller. Jag är ju en sån planerare, men jag får väl hålla mig till tåls.

Funderar på att fixa fram lite trevliga recept och göra lite julstök.. Kanske kunde va kul :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Du är ju hysterisk med att hålla igång hela tiden, det värsta är att jag känner igen mig själv :P

Vi har inte fått nåt svar än från vår handledare, bara så du vet. Pyss